只用一本书提高英语听力能力!重温经典名著双语阅读小编推荐:跟着纪录片学英语不背单词和语法,轻松学英语
返回列表 回复 发帖

[影片快递] 【整理】2011-02-06 我们撞到外星人 PAUL

提高英语听力能力 找对方法很重要!

[影片快递] 【整理】2011-02-06 我们撞到外星人 PAUL

本帖最后由 qingchengshan 于 2011-1-30 14:34 编辑

Movie Minutes:普特英语影片快递第177期:

 

 

 

片名:我们撞到外星人 PAUL


类别:科幻|喜剧|冒险

 

地区:美国|英国|西班牙|法国

 

主演:赛门佩格 |尼克福斯特 | 塞斯罗根  |杰森贝特曼

 

导演: Greg Mottola(菜鸟新人王) 

 

上映日期:

 

英国上映日期:2011/02/18
北美上映日期:2011/03/18
台湾上映日期:2011/05/13


 

剧情:两个英国科幻迷来到美国幽浮圣地朝圣,却在管制区外遇上了真正的外星人…保罗带大家经历了一场另世人大开眼界的环游宇宙之旅,我们一起期待吧!


 

user posted image
 
电影下载地址

电信下载1:
Video download         Mp3 download

电信下载2:
Video download         Mp3 download

迅雷高速下载:
Video download         Mp3 download

 

 


 

 单词不认识点这里查询   加入普特问吧赢积分赚听力指数 

 


版主提示:


一、若是自己的听写稿, 请发帖时标注'Homework'.
二、若是改稿, 请发帖时标注'on 某某人'并在修改处标红.

三、为了达到最快的下载速度,推荐使用迅雷高速下载本站音频/视频材料.

 

四、欢迎参与口译练习我爱背单词佳句背诵口语模仿在线听写训练普特播客.




Intoxicating在 整理的参考文本:
Specical thanks to ktdid





Going on a road trip, huh?

Yeah.

That's one of America's most famous UFO hot spots.

I hear that.

I cannot believe we're gonna see Area 51.

Uh...hi, I'm Paul.

Hahahaha

What have you done to him?

He fainted.

Yeah, but you made him faint.

But it's only I set my phaser to faint.

You've got a phaser?

Oh, God.

I really need your help.

This is a

matter of life and death.

Hands up.

We just got re-assigned.

I want ET back in his fish pool or dead ASAP.

Reese's Pieces!

Yes, thank you.

What if he inserts a probe into our you-know-what.

Apparently they don't do that.

Anyone want one of these? Huh? Anyone, huh?

Morning.

He is from another world.

He cannot be from space. It's not possible.

You saw it for yourself. He is right there.

Are they

looking? Are they looking right now? Hahaha!

How did you go invisible?

Like Predator (the name of a movie also about aliens).

It's camouflage response.

So you can do anytime you want?

Anytime.

Haha

Oh my God.

You gentlemen've seen anything unusual this evening?

No, not really.

Guys, that's too dangerous. I can make it on my own from here.

We are in this together, Paul.

Tell me which way the little green guy went.

Why are we holding hands?

So we look like a family.

Just a couple of regular guys walking down a street with a small cowboy.

Break it down, boys.

Stoke a fire.

This is the most fun I have ever had.

Do you think he will be okay?

Yeah, he'll be fine.

Yea...

Don't worry. I got it all under control.

What are you doing?

Just watch.

It's miracle.

Why would you do that?

Not gonna eat a dead bird, am I?

下载LRC文件

普特在线文本比较普特在线听音查字普特在线拼写检查普特文本转音频

支持普特英语听力就多多发帖吧!您们的参与是对斑竹工作最大的肯定与支持!如果您觉得还不错,推荐给周围的朋友吧~

[Homework]2011-02-06 我们撞到外星人 PAUL

homework
Going on a road trip, huh?
Yeah.
Let's go to America's most famouse (?) hot spots.
I hear that.
I can't believe we're gonna see everything we want.

Er...hi,I'm Paul.
Hahahaha
What have you done to him?
He fainted.
You'll be murdering him.
But it's only like I said my f(?) faints.
You got a f(?).
Oh, God.

I really need your help.
It the matter of life and death.
Hands up. We just got reassigned.
I want ET back in his spaceship or dead ASAP.
(?) pieces
Yes, thank you.
What.
AP is self-prove into o...
You know what.
Apparently they don't that.
Anyone want what we eats? Huh? Anyone, huh?

Morning.
He is from another world.
He cannot be from space. It's not possible.
You saw for yourself. He is right there.
Are you hungry? Are you hungry right now?

How did you go invisible?
Like predator.
It's (?).
So you can do anytime you want?
Anytime.
Haha

Oh my God.
You gentlemen see anything unsual this evening?
No, not really.

Guys that's too dangerous. I can make it out all on my own from here.
We are in this together, bowl.
Tell me which way the little green guy went.

Why are we holding, G?
So that we look like a family.
Just a couple of regular guys walking down a street with a small cowboy.

Break it down, boys.
Stoke a fire.
That's the most fun I have ever had.

Do you think it will be okay?
Yeah, he'll be fine.
Yea...
Don't worry. I got it all under control.

What are you doing?
Just watch.
This is very cool.
Why would you do that?
I can't eat a dead bird, have I?


This post was generated by put listening repetition system,  Check the original dictation thread!
1

评分次数

  • MTXUBA

立即获取| 免费注册领取外教体验课一节
Homework
Going on a road trip huh?
Yeah.
That's horrible on America's the most famouse beautiful hot spots.
I hear that.
I can not believe we're gonna see every fifty once.
Ah..
Er hi.I'm Paul.
Hahahaha...
What have you done to him?
Mean fainted.
You'd been you made him fainted.
But it's only I said my face to faint.
You got a facer?
God.
I really need your help.
It's the matter of white and death.
Hands up.
We just got reassigned.
I want ET back his visible or dead ends up.
Hey.Rises pieces.Yes thank you.
What if you insis improve into all you know what.
Apparently they don't do that.
Anyone want what we eats.Er anyone Er?
Morning.
Huh.
He is from another world.
He can not be from space.It's not possible.
You saw for yourself.He is right there.
Are you look... Are you look right down.
How did you go to visible?
Like *.
It's a careful our refunds.
But you can do anytime if you want.
Any time.
Oh,my God.
You gentlemen see anything unusual this evening?
No.Not really.
Guys this is too dangerous.I can make it on my own from here.
We are in this together Paul.
Tell me which way little green guy away?
Why are we hold the gains?
Some way like a family just a couple of regular guys walking down the street with the small cowboy.
Break down boys.
Stoke a fire.
This is the most fun I ever had.
Paul go go go go go.
Do you think they'll be OK?
Yeah,they'll be fine.
Don't worry I got all under Ah...
Yeah,yeah,what are you doing?
Just watch it.
This is miracle.
What would you do that?
I can't eat a dead bird,am I?
实现无障碍英语沟通

[Homework]2011-02-06 我们撞到外星人 PAUL

Going on a road trip, huh?
Yeah.
That's horrible on America's the most famous UFO hotspot.
I hear that.
I cannot believe we're gonna see Area 51.
Auh.Hi.I'm Paul.
Ha,ha,ha,ha..
What have you done to him?
Made him fainted.
You have / made him fainted.
But it's only I said my phasor to faints.
You got a phasor?
Oh,God.
I really need your help.
It's the matter of life and death.
Hands up.
We just got reassigned.
I want( ET) ,but he can invisible or dead /up.
Hey.Rises pieces.Yes, thank you.
What if you/ improve into all .
You know what?
Apparently they don't do that.
Anyone want what we lives .Anyone ?
Warning.
He's from another world.
He can not be from space.It's not possible.
You saw if yourself.He's right there.
Are they looking... Are they looking right now.
How did you go to visible?
Like a predator.
It's a response but you can do anytime if you want.
Any time.
Oh,my God.
You gentlemen see anything unusual this evening?
No.Not really.
/too dangerous.I can make it all my own from here.
We are in this together ,Paul.
Tell me which way little green guy went?
Why are we hold the gangs?
Some way looked like a family .
Just a couple of regular guys walking down the street with the small cowboy.
Break it down, boys.
Stoke a fire.
This is the most fun I've ever had.
Paul ,go go go go go.
Do you think they'll be OK?
Yeah,they'll be fine.
Don't worry I got all under control Auh.
Yeah,what are you doing?
Just watching.
It's a miracle.
Why would you do that?
Rock an even , dead bird,am I?

This post was generated by put listening repetition system,  Check the original dictation thread!
1

评分次数

  • MTXUBA

口译专员推荐—>口译训练软件IPTAM口译通
On linguistic girl

Going on a road trip, huh?
Yeah.
That’s one of America's most famouse UFO hotspots.
I hear that.
I can't believe we're gonna see
Area 51.(
军事区)

Er...hi, I'm Paul.
Hahahaha
What have you done to him?
He fainted.
Y
eah, but you made him fainted
.
But it's only like I said my
facer to
faint.
You
’ve got a facer
?
Oh, God.

I really need your help.
It
’s
the matter of life and death.
Hands up. We just got re-assigned.
I want ET back in his fish pool or dead ASAP.
Resser’s
pieces
Yes, thank you.
What.
If he himself probes into odd
...
You know what.
Apparently they don't
do
that.
Anyone want
one of these
? Huh? Anyone, huh?

Morning.
He is from another world.
He cannot be from space. It's not possible.
You saw for yourself. He is right there.
Are
they hungry? Are they
hungry right now? Hahaha

How did you go invisible?
Like predator.
It's
camouflage response
.
So you can do anytime you want?
Anytime.
Haha

Oh my God.
You gentlemen’ve seen anything unsual this evening?
No, not really.

Guys that's too dangerous. I can make it on my own from here.
We are in this together,
Paul
.
Tell me which way the little green guy went.

Why are we holding, the cans?
So we look like a family.
Just a couple of regular guys walking down a street with a small cowboy.

Break it down, boys.
Stoke a fire.
Th
is i
s the most fun I have ever had.

Do you think
he
will be okay?
Yeah, he'll be fine.
Yea...
Don't worry. I got it all under control.

What are you doing?
Just watch.
This is very cool.
Why would you do that?
Not gonna eat a dead bird, am I?

新的开始
本帖最后由 Intoxicating 于 2011-3-6 20:00 编辑

Going on a road trip, ha?
Yeah.
That’s one of America's most famouse UFO hotspots.
I hear that.
I can't believe we're gonna see Area 51.

Uh...hi, I'm Paul.
Hahahaha
What have you done to him?
He fainted.
Yeah, but you made him fainted.
But it's only like I set my facer to faint.
You’ve got a facer?
Oh, God.

I really need your help.
It’s the matter of life and death.
Hands up. We just got re-assigned.
I want ET back in his fish pool or dead ASAP.
Resser’s pieces
Yes, thank you.
What.
If he himself probes into odd...
You know what.
Apparently they don't do that.
Anyone want one of these? Huh? Anyone, huh?

Morning.
He is from another world.
He cannot be from space. It's not possible.
You saw for yourself. He is right there.
Are they hungry? Are they hungry right now? Hahaha

How did you go invisible?
Like
predator
.
It's camouflage response.
So you can do anytime you want?
Anytime.
Haha

Oh my God.
You gentlemen’ve seen anything unsual this evening?
No, not really.

Guys that's too dangerous. I can make it on my own from here.
We are in this together, Paul.
Tell me which way the little green guy went.

Why are we holding, the
hands
?
So we look like a family.
Just a couple of regular guys walking down a street with a small cowboy.

Break it down, boys.
Stoke a fire.
This is the most fun I have ever had.

Do you think he will be okay?
Yeah, he'll be fine.
Yea...
Don't worry. I got it all under control.

What are you doing?
Just watch.
It's miracle.
Why would you do that?
Not gonna eat a dead bird, am I?
新的开始
Hey Resser’s pieces.
If he insisted probes into odd...
Are they arguer?
Like prentice.
Paul.
Go go go go go.
Do you think he will be okay?
实现无障碍英语沟通
thank's for share!
普特听力大课堂

[Homework]【整理】2011-02-06 我们撞到外星人 PAUL

Going on a road trip, huh?
Yeah.
That's one of America's most famous UFO hot spots.
I hear that.
I cannot believe we're gonna see Area 51.
Uh...hi, I'm Paul.
Hahahaha
What have you done to him?
He fainted.
Yeah, but you made him faint.
But it's only / I set my facer to faint.
You've got a facer?
Oh, God.
I really need your help.
This is a matter of life and death.
Hands up.
We just got re-assigned.
I want ET back in his fish pool or dead ASAP.
Reese's Pieces!
Yes, thank you.
What if he inserts a probe into our you-know-what.
Apparently they don't do that.
Anyone want one of these? Huh? Anyone, huh?
Morning.
He is from another world.
He cannot be from space. It's not possible.
You saw for yourself. He is right there.
Are they looking? Are they looking right now? Hahaha!
How did you go invisible?
Like P
redator (the name of a movie also about aliens).
It's camouflage response.
So you can do anytime you want?
Anytime.
Haha
Oh my God.
You gentlemen've seen anything unusual this evening?
No, not really.
Guys, that's too dangerous. I can make it on my own from here.
We are in this together, Paul.
Tell me which way the little green guy went.
Why are we holding / hands?
So we look like a family.
Just a couple of regular guys walking down a street with a small cowboy.
Break it down, boys.
Stoke a fire.
This is the most fun I have ever had.
Do you think he will be okay?
Yeah, he'll be fine.
Yea...
Don't worry. I got it all under control.
What are you doing?
Just watch.
It's miracle.
Why would you do that?
Not gonna eat a dead bird, am I?

This post was generated by put listening repetition system,  Check [url=http://home.putclub.com/listen.php?url=http://down02.putclub.com/newupdate/vaonline/Life/putclub.com_paul.mp3&subject=2011-02-06   鎴戜滑鎾炲埌澶栨槦浜
好栏目推荐之美国口语俚语
是phaser吧,star trek里的一种能量武器
1

评分次数

專業代查字典兼回答一切可google到答案的問題

[Homework]【整理】2011-02-06 我们撞到外星人 PAUL

Going on a road trip, huh? Yeah. That's one of the america's most famous UFO hot spots! Right here that.I can't believe we gotta say area 51th.
Errrr..Hi I am Paul.
Haaaa~
What did you do to him?
He fainted.
Yes, you made him faint!
But it's only cause I set my phaser to faint.
You gotta a phase? Oh god.
I really need your help.
Is the matter of life and death.
We just get re asigned.
We want et, back...
...pieces.
Yes, thank you.
what If they insert a probe in you know what?
apparently they dont do that.
Anyone want one of these? hun anyone?
Morning?
He's from antoher world.
He cannot from his space, its not possible.
YOu saw for yourself, its right there.
Are you hungry? are you right now?
How can you go invisble?
????response, so you can do anytime you want.
Oh my god.
You saw anything ususal this evening?
No not really.
Guys it is too dangerous, I can make it on my foot from here.
We are here together, paul?
How many ...green guy one?
why are we holding the gaps???
So we look like a family, just a couple of regular guys, walking down the street, with this small cowboy.
..down boys. Stroke the fire.
This is the most funn I ever had.
Paul!
Do you he will be OK.
yeah ,he will be fine
Dont worry I got all under cont...
Oh it is a miracle.
what are you doing
just wahtch
why would you do that?
Im not going to eat a dead bird, am I?





This post was generated by put listening repetition system,  Check the original dictation thread!

[Homework]【整理】2011-02-06 我们撞到外星人 PAUL

Going on a road trip, huh?

Yeah.

That's one of America's most famous UFO hot spots.

I hear that.

I cannot believe we're gonna see Area 51.

Uh...hi, I'm Paul.

Hahahaha

What be done to him?

He fainted.

Yeah, but you made him faint.

But it's only I set my phaser to faint.

You've got a phaser?

Oh, God.

I really need your help.

This is a

matter of life and death.

Hands up.

We just got re-assigned.

I want ET back in his fish pool or dead ASAP.

Reese's Pieces!

Yes, thank you.

What if he inserts a probe into our you-know-what.

Apparently they don't do that.

Anyone want one of these? Huh? Anyone, huh?

Morning.

He is from another world.

He cannot be from space. It's not possible.

You saw it for yourself. He is right there.

Are they

looking? Are they looking right now? Hahaha!

How did you go invisible?

Like Predator (the name of a movie also about aliens).

It's camouflage response.

So you can do anytime you want?

Anytime.

Haha

Oh my God.

You gentlemen've seen anything unusual this evening?

No, not really.

Guys, that's too dangerous. I can make it on my own from here.

We are in this together, Paul.

Tell me which way the little green guy went.

Why are we holding hands?

So we look like a family.

Just a couple of regular guys walking down a street with a small cowboy.

Break it down, boys.

Stoke a fire.

This is the most fun I have ever had.

Do you think he will be okay?

Yeah, he'll be fine.

Yea...

Don't worry. I got it all under control.

What are you doing?

Just watch.

It's miracle.

Why would you do that?

Not gonna eat a dead bird, am I?

This post was generated by put listening repetition system,  Check the original dictation thread!
返回列表