只用一本书提高英语听力能力!重温经典名著双语阅读小编推荐:跟着纪录片学英语不背单词和语法,轻松学英语
返回列表 回复 发帖

[影片快递] 【整理】2009-10-25 爱很复杂 It’s Complicated

提高英语听力能力 找对方法很重要!

[影片快递] 【整理】2009-10-25 爱很复杂 It’s Complicated

本帖最后由 weihongyan 于 2009-10-30 09:41 编辑

Movie Minutes:普特英语影片快递第110期:

 

片 名It’s Complicated 爱很复杂

 主 演Meryl Streep梅丽尔·斯特里普, Steve Martin史蒂夫·马丁, Alec Baldwin亚历克·鲍德温, John Krasinski约翰·卡拉辛斯基, Lake Bell蕾克·贝尔

 

 上 映』2009年12月25日

 

 剧 情』简(梅丽尔·斯特里)是一个餐厅老板和三个已成年孩子的妈妈,不知不觉中她竟然充当了前夫的第三者。当然事情没那么简单……
 

user posted image
 


电信下载1:
Video download         Mp3 download

电信下载2:
Video download         Mp3 download

迅雷高速下载:
Video download         Mp3 download

 

 


 

 单词不认识点这里查询   加入普特问吧赢积分赚听力指数 

 


版主提示:


一、若是自己的听写稿, 请发帖时标注'Homework'.
二、若是改稿, 请发帖时标注'on 某某人'并在修改处标红.

三、为了达到最快的下载速度,推荐使用迅雷高速下载本站音频/视频材料.

四、欢迎参与口译练习口语模仿在线听写训练普特播客.

 

【整理】 weihongyan&jmmomm (for reference only)

 

You look good, Janie.
Yeah.
You do. You always do. Your hair's shorter.
Longer.
I like it!

(meet Jane, mother, businesswoman, successful, compassionate, independent, funny, responsible, divorced)


Knowing how to be divorced--isn't that too impossible?
Not that I want him back.
Of course not.
He cheats on you. Your 20-year marriage ends, and then he marries her?

Jo, you're so lucky Jerry is dead.
Thank you.
You don't have to bump into him.
That's true.

(meet Jake, father, lawyer, charming, sentimental, unreliable, Jane's ex)

Our marriage is not turning out as I hoped.

Honey, I'm ovulating.

Daddy, are you crying?

(meet Adam, friend, divorced, available, mature, solid, stable, successful, Jane's architect)

One tiny note, no his and her sinks.

And you don't think in the future you might want a his?
Oh, my God! Now we're talking code about my life.

(This Christmas)

OMG, I thought he would never leave.
What are you doing here?
I've never really known how to live without you.

I'm having an affair with a married man.
You're not saying...?!
Oh, yes, I am.
Oh, God! (Screaming...)
Turns out I'm a bit of a slut.
I thought it was smoking hot.
Oh, God!
What about the fact that I'm now the other woman, I'm the one we hate.
He was yours first.
True.
Why are you taking your cell to the bathroom?

My God!
Maybe we should be growing old together.
I hate to tell you: we already grew old apart.

That nerdy architect really likes you. You know that, don't you?
I don’t have fun in almost three years, Jane.
They must be hammered.
Something like that.

Hey, there is your ex hus..
Ah, oh.
Not a great time to be feeling groovy.
Hello, Jane. Adam.
Hmm.

(it's exhausting, it's mysterious, it's frustrating, It's funny, it's charming)

It's complicated.

Let's see if we can make this work.
We can't, Jake.
Can we just hug?
Oh, God!
Oh, no, see, too much.
Ok, good to know.

普特在线文本比较普特在线听音查字普特在线拼写检查普特文本转音频

Homework

本帖最后由 babylonxoxo 于 2009-10-25 09:18 编辑

You look good Jane.
Yeah.
You do. You always do. Your hair is short.
Longer.
I like it.

I’m knowing how to be divorced. Even that’s too impossible. Of cause not I wanna back.

Of cause not.

She cheats on you. Your 20 years old marriage ends. And he marriages her.

Joe you’re so lucky Jerry is dead.

You don’t have to bomb into him.

Oh that’s true.


My marriage is not turning out as I hoped.
Honey, I’m ambulating.
Daddy, are you crying?
One tiny note: know his or her sex.
You don’t think in the future, you might want his….
Oh my god, now we’re talking cold about my life.

OMG, I thought you never leave her.

What are you doing here?

I’ve never really know how to live without you.


I’m having an affair with a married man.
You’re not saying….
Oh yes I am.
Turns out I’m a little bit slushy.

I thought I was a smoking ham.

Oh god^^.


What about the fact, I’m now the other woman. I’m the one we….
Hey he was your first.
True.
Why are you taking your cell to the bathroom?
My god.

Maybe we should be growing old together.

I hate to tell you we are already grow-old part.

I’m really an architecture, really luxury. You know that, don’t you? I want X for three years Jake.

He must be hammer.

Some like that.

Hey here is your ex-wife.

I have a good time to be feeling goopy.

Hello Jake.


Let’s together to make this work.
We can’t, Jake.
And we just hug.
No, see. Too much.
Ok. Good to know.
1

评分次数

立即获取| 免费注册领取外教体验课一节
Hw

You look good, Jenny.

Yeah.

You do, you always do, you hair is short.

Longer.

I like it.

We’re in how to be divorced.

It’s next to impossible.

Nothing I wanna back.

Of course, he cheats on you.

Your 20-year marriage ends.

And then he married her?

Joe, you’re so lucky Jerry is dead.

Thank you.

You don’t have to bond into us.

Ah, that’s true.

Her marriage is not turning out as I hoped.

Honey, I’m ovulating.

Daddy, are you crying?

One tinny know, know he hasn’t heard things.

I need to think in the future, you might wanna hear it?

Oh, my god, now we’re talking about cold about my life.

OMG, I thought he never leaves her.

What are you doing here?

I never really know how to live without you.

I’m having affair with a married man.

You’re no t saying.

Oh, yes, I am.

Oh, god …

Turns out, I’m a little bit of slut.

I thought that we are smoking hot.

Hugging us.

What about the fact that I’m now the other woman, I’m the one we hate the \ first.

True.

Why are you taking yourself to that girl?


Oh, oh …

My god!

Maybe we should be growing old together.

I have to tell you, we’ve already grown old apart.

That nerdy architect really likes you, you know that, don’t you?

I don’t have to flood it all with three years, Jake.

There must be hammers.

Oh, my god.

Oh, there is your ex.

Ah oh, not a great time to be feeling good.

Hello, Jane.

Adam.

hmm….

It’s complicated.

That’s kidding, we can make this work.

We can’t, Jack.

And we just talk.

Oh, god, ok. No, see, too much.

Ok, good to know.
1

评分次数

  • weihongyan

When you find true love, I mean, true love, give up everything for it, ‘cause you might never meet the right person again.
实现无障碍英语沟通
HW
You’re good, Jenney.
Yea.
You do, you always do, your hair is shorter.
Longer.
I like it.
Well, we’ll have to be divorced. Isn't that too possible?
Not till I want it back.
Of course not.
He cheats on you, your 20-year-old marriage, and. And he marries her.
Joe, you are so lucky, Jerry is dead.
Thank you.
You don’t have to bump into her.
Well, that’s true.
My marriage is not turning out a cycle.
Honey, I’m already ready.
Daddy, are you crying?
One tiny note, knowing he is her sex.
And you don’t think in the future, you might want his?
Oh, my God, now I’m talking about cold about my life.
Oh, MG, I thought you’ll never leave.
What are you doing here?
I’ll never really know how life without you.
I’m having an affair with a married man.
You’re not saying.
Oh, yes, I am .
Turns out I am a little bit slut.
I thought it was smoky and hot.
Oh, God.
What about the fact I’m now the other woman, I’m the one meet hate your husband first?
True.
Why don’t you sell the bathroom?
My God.
Maybe we should be growing all together.
I hate to tell you we’ve already grown old apart.
That dirty architect really likes you, you know that, don’t you?
I’ve never thought it at all, it was a 3-year date.
He must be humorous.
Sound like that.
Hey, there is your guys’ dad.
Oh oh.
I had a great time with you, do you?
Hello, Jane, Aldam.
It’s complicated, let’s skip and make this work.
We can’t Jake.
And we can just hug?
No, see, too much.
OK, to know.

1

评分次数

口译专员推荐—>口译训练软件IPTAM口译通

on kinglimk

本帖最后由 lijay231 于 2009-10-25 10:52 编辑

You look good, Jenny.

Yeah.


You do, you always do, your hair is short.

Longer.

I like it.

Knowing how to be divorced is next to impossible.

Not that I wanna back.

Of course not, he cheats on you.

Your 20-year marriage ends.

And then he married her?

Joe, you’re so lucky Jerry is dead.

Thank you.

You don’t have to bump into us.

Ah, that’s true.

Her marriage is not turning out as I hoped.

Honey, I’m ovulating.

Daddy, are you crying?

One tinny note,no ,he isn't her thinks.

And you don't think in the future, you might wanna his?

Oh, my god, now we’re talking about code about my life.


OMG, I thought you've never lived here.

What are you doing here?

I've never really know how to live without you.

I’m having affair with a married man.

You’re no t saying.

Oh, yes, I am.


Oh, god …

Turns out, I’m a little bit of slut.


I thought it was \ smoking hot.

OH, god!!

What about the fact that I’m now the other woman, I’m the one we hate, it was your first.

True.

Why are you taking the cell into  the bathroom?

Oh, oh …


My god!

Maybe we should be growing old together.

I hate to tell you, we\ already grow old apart.


That nerdy architect really likes you, you know that, don’t you?

I don’t have \ flood \ at all alomst three years, Jane.

He must be hammered.


somthing like that

\

HEY, there is your ex.

Ah oh, another \ great time to be felt good.


Hello, Jane.

Adam.

hmm….


It’s complicated.

Let's skip it, we can make this work.

We can’t, Jack.

And we just hug.

Oh, god, ok.

No, see, too much.

Ok, good note.
1

评分次数

普特,我们的家园,请用心呵护!!!!
本帖最后由 linlinekgi 于 2009-10-25 13:01 编辑

HOMEWORK


you look good, Jane.
yeah.
you do, you always do. your hair shorter.
longer.
i like it.

you knowing how to be we divorced is next to impossible.
not did i wanna back.
of cource not!
he cheats on you.
your 20 years marriage ends.
and is that he married her?

Joe, you are so lucky Jerry is dead.
thank you.
you don't have to bump into him.
that's true.
her marriage is not trully out of cycled.
honey, i'm on your waiting.
daddy, are you crying?

one tiny note? No, he isn't her thinks.
you don't think in the  future you wanna his?
OMG, now we are talking code about my life.
HAHAHA...

oh MG, i thought he never leave.
what are you doing here?
i've never really know how do i live without you.
Music.....
i'm having a fair
with?
a married man.
you are not sick.
oh, yes i am.
turns out i'm a little bit slush.

i thought you are smoking hard.
oh, god.

what about the fact i'm now the other woman, i'm the one we hate.
he was your first!
true.
why are you taking the cell into bathroom.
my god.
maybe we should be going old together.
(i'm so happy)
i hate to tell you we are already going old apart.

he must be hammer.
something like that.
hey, is that your ex-hus...
ah oh, another great time to be felt good.
hello, Jane.
hmmmmm....

it's complicated.
let's skip it,we can make this work.
we can't Jack.
and we just hug.
oh, god.
oh, no, see, too much.
ok, good note.
1

评分次数

on lijay231

You look good, Jenny.

Yeah.

You do, you always do, your hair is short.

Longer.

I like it.

Knowing how to be divorced is next to impossible.

nothing I wanna back.

Of course not, he cheats on you.

Your 20-year marriage ends.

And then he marrys her?

Joe, you’re so lucky Jerry is dead.

Thank you.

You don’t have to bump into us.

Ah, that’s true.

Her marriage is not turning out as I hoped.

Honey, I’m ovulating.

Daddy, are you crying?

One tiny note,know his and her sex.

And you don't think in the future, you might wanna his?

Oh, my god, now we’re talking about code about my life.

OMG, I thought you've never lived here.

What are you doing here?

I've never really know how to live without you.

I’m having an affair with a married man.
You’re no t saying.

Oh, yes, I am.

Oh, god …

Turns out, I’m a little bit of slut.

I thought we were smoking hot.

OH, god!!

What about the fact that I’m now the other woman, I’m the one we hate, he was your first.
True.

Why are you taking ********?

Oh, oh …

My god!

Maybe we should be growing old together.

I have to tell you, we've already grown old apart.

That nerdy architect really likes you, you know that, don’t you?

I don’t have it flood at all alomst three years, Jake.

That must be hammers.

oh,my god
\
HEY, there is your ex.

Ah oh,how great time to be felt good with you

Hello, Jane.

Adam.

hmm….

It’s complicated.

Let's skip it, we can make this work.

We can’t, Jack.

And we just hug.

Oh, god, ok.

No, see, too much.

Ok, good note.
1

评分次数

如果云知道
实现无障碍英语沟通
本帖最后由 burgon 于 2009-10-25 19:19 编辑

On 7# wuyuanrenjia

You look good, Jenny.
Yeah.
You do. You always do. Your hair's shorter.
Longer.
I like it.

meet Jane, mother, businesswoman, successful, compassionate, independent, funny, responsible, divorced

Knowing how to be divorced is next to impossible, nothing that I wanna back.
Of course not.
He cheats on you.
Your 20 year marriage ends.
And then he marrys her?
Joe, you're so lucky, Jerry is dead.
Thank you.
You don't have to bump into us.
That's true.

meet Jake, father, lawyer, charming, sentimental, unreliable, Jane's ex

Our marriage is not turning out as I hoped.
Honey, I'm ovulating.
Daddy, are you crying?

meet Adam, friend, divorced, available, mature, solid, stabel, successful, Jane's architect

One tiny note, know his and her things.
And you don't think in the future. You might wanna his?
Oh, my God. Now we're talking code about my life.

This Christmas.

OMG, I thought you've never lived here.
What are you doing here?
I've never really known how to live without you.
I'm having a affair with a married man.
You're not saying.
Oh, yes, I am.
Turns out I'm a littl bit of slut.
I thought what's smoken hot.
Oh, God!
What about the fact that I'm now the other woman, I'm the one we hate.
He was your first.
True.
What can you do yourself a little bit without her?
Oh.
My God.
Maybe we should be growing old together.
I have to tell you we've already grown old apart.
That nerdy architect really likes you. You know that, don't you? I don't have it flood at all almost 3 years, Jane.
That must be hammers.
Oh, my God.
Hey, there is your ex... Oh, how great time to be felt good with you.
Hello, Jane.
Adam.
hmm...

it's exhausting, it's mysterious, it's frustrating, It's funny, it's charming, it's complicated

Let's skip it.  We can make this work.
We can't, Jake.
And we just hug.
Oh, God, ok.
No, see, too much.
Ok, good note.
1

评分次数

  • weihongyan

普特听力大课堂
本帖最后由 weihongyan 于 2009-10-26 10:39 编辑

HW (on somebody) Who is the Somebody? -by weihongyan


You look good, Jenny.

Yeah.

You do, you always do, your hair is short.

Longer.

I like it.

Knowing how to be divorced is next to impossible.

Not until I wanna back.

Of course not, he cheats on you.

Your 20-year marriage ends.

And then he marries her?

Joe, you’re so lucky Jerry is dead.

Thank you.

You don’t have to bump into us.

Ah, that’s true.

Her marriage is not turning out as I hoped.

Honey, I’m ovulating.

Daddy, are you crying?

One tinny note,knowing he is her sex.

And you don't think in the future, you might wanna his?

Oh, my god, now we’re talking about code about my life.


OMG, I thought you've never lived here.

What are you doing here?

I've never really know how to live without you.

I’m having an affair with a married man.

You’re not insane.

Oh, yes, I am.


Oh, god …

Turns out, I’m a little bit of slut.


I thought it was smoking hot.

OH, god!!

What about the fact that I’m now the other woman, I’m the one we hate, it was your first.

True.

Why are you  taking so long still in  the bathroom?

Oh, oh …


My god!

Maybe we should be growing old together.

I hate to tell you, we all already grow old apart.

That nerdy architect really likes you, you know that, don’t you?

I don’t have to flood it all with three years, JakeJane.

He must be hammered.

something like that



HEY, there is your ex.

Ah oh, another  great time to be felt good.


Hello, Jane.

Adam.

hmm….


It’s complicated.

Let's skip it, we can make this work.

We can’t, Jack.

And we can just hug.

Oh, god, ok.

No, see, too much.

Ok, good note.
1

评分次数

好栏目推荐之美国口语俚语

[Homework]2009-10-25 It’s Complicated 爱很复杂

You look good Jane.
Yeah
You do.You always do. Your hair is short.
Longer.
I like it.
Willing how to be divorced. Isn't that too impossible?
Not as that I want it back.
Of course not.
Is she telling you your 20 years'marriage ends and then he marries her
Joe, you are so lucky Jerry is dead.
Thank you.
You don't have to bump into each other. That's true.
Our marriage is not turning out as I hoped.
Honey,I'm ambulating.
Daddy, are you crying
One tiny note, Know his and her sex.
And you don't think that in the Future, you might want his
Oh, my god.Now we are talking cold about my life.
Omg I thought he'll never leave her.
What are you doing here?
I have never really known how to live without you?
I'm having an affair with a married man.
You are not insane.
Oh,yes. I am.
Turns out a little bit of a slut.
I thought it was smoky and hot.
Oh god.
What about the  fact that I am  now the other woman, I am the one we
Hey, he was your first.
True.
Why didn't you slaught the other in front of him?
My god.
Maybe we should be growing old together.
I hate to tell you we are already growing old apart.
At Dirty Art,We technocolly really like each other. You know that, don't you?
I won't know.
Promise me  that's only three years day, Jay.
There must be a hammer.
Somewhere there
Hey there is a  actually there.
Another great time with you
Oh, Jane.
It's complicated. Let's assume that we can make this work.
We can't
And we just hug.
Noisy, too much.
Good to know.
Ok.







This post was generated by put listening repetition system,  Check the original dictation thread!
1

评分次数

  • weihongyan

on 8# burgon

You look good, Jenny.
Yeah.
You do. You always do. Your hair's shorter.
Longer.
I like it.

(meet Jane, mother, businesswoman, successful, compassionate, independent, funny, responsible, divorced)


Knowing how to be divorced is next to impossible.
Not that I want it back.
Of course not.
He cheats on you. Your 20-year marriage ends, and then he marries her?

Joe, you're so lucky Jerry is dead.
Thank you.
You don't have to bump into him.
That's true.

(meet Jake, father, lawyer, charming, sentimental, unreliable, Jane's ex)
My marriage is not turning out as I hoped.
Honey, I'm ovulating.
Daddy, are you crying?

(meet Adam, friend, divorced, available, mature, solid, stabel, successful, Jane's architect)

One tiny note, know his and her things.
And you don't think in the future you might wanna his?
Oh, my god. Now we're talking code about my life.

(This Christmas)


OMG, I thought he would never leave here.
What are you doing here?
I've never really known how to live without you.

I'm having an affair with a married man.
You're not saying.
Oh, yes, I am.
Oh, god.
Turns out I'm a / bit of slut.
I thought it was smoke and hot.
Oh, god.
What about the fact that I'm now the other woman, I'm the one we hate.
He was yours first.
True.
Why are you taking your cell to the bathroom?

My god.
Maybe we should be growing old together.
I hate to tell you we already grew old apart.

That nerdy architect really likes you. You know that, don't you?
I don’t have it flooded all almost three years, Jane.
There must be hammers.
Something like that.

Hey, there is your ex hus..
Ah, oh.
Another great time to be felt good with you.
Hello, Jane. Adam. Hmm.

(it's exhausting, it's mysterious, it's frustrating, It's funny, it's charming)

It's complicated.

Let's skip it. We can make this work.
We can't, Jake.
And we just hug.
Don't, God.
Oh, no, see, too much.
Ok, good note.
smoking hot:身材火爆
普特,我们的家园,请用心呵护!!!!
每天半小时 轻松提高英语口语
You look good, Jenny.
Yeah.
You do. You always do. Your hair's shorter.
Longer.
I like it.

(meet Jane, mother, businesswoman, successful, compassionate, independent, funny, responsible, divorced)


Knowing how to be divorced is next to impossible.
Not that I want it back.
Of course not.
He cheats on you. Your 20-year marriage ends, and then he marries her?

Joe, you're so lucky Jerry is dead.
Thank you.
You don't have to bump into him.
That's true.

(meet Jake, father, lawyer, charming, sentimental, unreliable, Jane's ex)
Her marriage is not turning out as I hoped.
Honey, I'm ovulating.

Daddy, are you crying?

(meet Adam, friend, divorced, available, mature, solid, stabel, successful, Jane's architect)

One tiny note, know his and her thinks.
And you don't think in the future you might wanna his?
Oh, my god. Now we're talking code about my life.

(This Christmas)


OMG, I thought you've never lived here.
What are you doing here?
I've never really known how to live without you.

I'm having an affair with a married man.
You're not saying.
Oh, yes, I am.
Oh, god.
Turns out I'm a / bit of slut.
I thought it was smoking hot.
Oh, god.
What about the fact that I'm now the other woman, I'm the one we hate.
He was yours first.
True.
Why are you taking your cell to the bathroom?

My god.
Maybe we should be growing old together.
I hate to tell you we already grew old apart.

That nerdy architect really likes you. You know that, don't you?
I don’t have a flood at all almost three years, Jane.
He must be hammers.
Something like that.

Hey, there is your ex hus..
Ah, oh.
Another great time to be felt good with you.
Hello, Jane. Adam. Hmm.

(it's exhausting, it's mysterious, it's frustrating, It's funny, it's charming)

It's complicated.

Let's skip it. We can make this work.
We can't, Jake.
And we just hug.
Don't, God.
Oh, no, see, too much.
Ok, good note.
1

评分次数

  • weihongyan

普特,我们的家园,请用心呵护!!!!

[Homework]【整理】2009-10-25 爱很复杂 It’s Complicated

HW
You are good Jenny.
Year.
you do ,you always do.
your hair short
Longer
I like it.
Knowing we had been divorced,is it acts to or possible.
Nothing I want to back.
Of course you not,He cheats on you are.
The 20 year marriage ends ...
And he marries her?
Jone you are so luck Jeery is dead.
Thank you.
You don't have to bore Bendwat.
Oh,That's true.
My marriage is not turning out as I hope.
I need,I'm manulater.
Daddy,Are you crying?
One tinny note,No is her things.
I need to think the future you might want heres.
Oh,my god.Now we are talking cold about my life.
Oh,I'm Jane I thought I had never late her.
What are you doing here.
I've never really know how to live without you.
I'm having a affair with a married man.Here not saying.
Oh,yes I am.
Turns out.I want be a little smart.
I thought it would smoke and hard.
Here we are.
What about the fact that I am now the another women.I'm the one we hate he was your first.
true.
Why are you taking here to souce the bathroom.
Oh,ah
My god.
Maybe we should growing old together.
I hate to tell you that we are already grow old apart.
I really arcitacture you accture you know that I don't.
I would almost 3 years take.
Here must be hammers.
Hi,here's your temper
Oh,oh
I have a great time to be feel good.
Hello,Jims
Oh,Hmm
It's comlicated.Let's keep it to make it worry.
I cann't Jack,I'm wait to stop.
Oh,no ,see,too much.
Ok,good note.



This post was generated by put listening repetition system,  Check the original dictation thread!
1

评分次数

  • weihongyan

口译专员推荐—>口译训练软件IPTAM口译通
On Wei斑斑& ljay231

You look good, Janie.
Yeah.
You do. You always do. Your hair's shorter.
Longer.
I like it!

(meet Jane, mother, businesswoman, successful, compassionate, independent, funny, responsible, divorced)


Knowing how to be divorced--isn't that too impossible?
Not that I want him back.
Of course not.
He cheats on you. Your 20-year marriage ends, and then he marries her?

Jo, you're so lucky Jerry is dead. (Joe通常是男性的名字)
Thank you.
You don't have to bump into him.
That's true.

(meet Jake, father, lawyer, charming, sentimental, unreliable, Jane's ex)

Our marriage is not turning out as I hoped.

Honey, I'm ovulating.

Daddy, are you crying?

(meet Adam, friend, divorced, available, mature, solid, stable, successful, Jane's architect)

One tiny note, no his and her sinks. (Jane要求建筑师Adam不要分什么男式或女士的洗涤盆)
And you don't think in the future you might want a his?
Oh, my God! Now we're talking code about my life.

(This Christmas)

OMG, I thought he would never leave/.
What are you doing here?
I've never really known how to live without you.

I'm having an affair with a married man.
You're not saying...?!
Oh, yes, I am.
Oh, God! (Screaming...)
Turns out I'm a bit of a slut.
I thought it was smoking hot.
Oh,
God!
What about the fact that I'm now the other woman, I'm the one we hate.
He was yours first.
True.
Why are you taking your cell to the bathroom?

My
God!
Maybe we should be growing old together.
I hate to tell you: we already grew old apart.

That nerdy architect really likes you. You know that, don't you?
I don’t have fun in almost three years, Jane.
They must be hammered. (
Slang: drunk or intoxicated喝醉了)
Something like that.

Hey, there is your ex hus..
Ah, oh.
Not a great time to be feeling groovy. (feeling good, fantastic)
Hello, Jane. Adam.
Hmm.

(it's exhausting, it's mysterious, it's frustrating, It's funny, it's charming)

It's complicated.

Let's see if we can make this work.
We can't, Jake.
Can we just hug?
Oh, God!
Oh, no, see, too much.
Ok, good to know.

 

美剧欣赏--来新推出的“模仿秀”练习一口地道的美语(周二、五更新)
影片快递--了解电影新动态(周日)
英文视听在线--轻轻松松学英文
要遵守听写规则哦!
返回列表